Intranet Portali

Nova stvarnost na radnom mestu ubrzano menja način na koji svet posluje. Tehnologija je omogućila kompanijama da se prošire van granica korporativnih zidova, radeći sa različitih lokacija, a da se pri tome ne ugrozi efikasnost i produktivnost rada.

Intranet portal je platforma koja pored mogućnosti pristupa sadržaju kompanije omogućava ostvarivanje komunikacije i saradnje zaposlenih, razmenu znanja i ideja, objavljivanje internih vesti, pretragu kompanije, organizacionu analitiku i još puno toga.


  • Ključne funkcionalnosti

    Vaše jedinstveno mesto za povezivanje, saradnju i obavljanje posla.
    • Portal & Content Management
    deljenje vesti, informacija i ideja sa kolegama. Linkovanje ka drugim internim web aplikacijama
    • Document Management & Collaboration
    Zajednički rad na dokumentima, čak i u isto vreme. Izmene na dokumentima se automatski prate i beleže, a mogu se pratiti kroz verzioniranje i koautorstvo. Kolaboracija moguća i za diskusije, odgovore, blog…
    • Workflow and Business Process Management
    praćenje i kontrolisanje toka dokumenata kroz automatizovan proces, kao i upravljanje dozvolama za pristup sadržaju
    • Task & Project Management
    organizovanje projekata i zadataka tako da budu vidljivi kroz SharePoint, MS Outlook i Microsoft Project (Kalendar događaja)
    • Business Intelligence & Analytics
    publikovanje izveštaja i dashboard-a na portal kako bi obezbedili uvide sa osobama sa kojima radite
    • Advanced & Federated Search
    zahvalna i brza pretraga dokumenata i informacija i preko meta-podataka

  • Prednosti

    Intranet portali Vam pružaju okretnost i povezanost koje danas kompanije moraju da prate. Kastomizovani Intranet portali modernog dizajna, obezbeđuju Vam povećanje produktivnosti i podizanje kolaboracije na novi nivo.
    • Centralizovana administracija
    • Prilagodljivost potrebama klijenta
    • Pojednostavljena kolaboracija
    • Praćenje dokumenata i deljenje sadržaja
    • Socijalna mreža – stvaranje i animiranje unutrašnje zajednice
    • Nega korporativne kulture
    • Podsticanje novih ideja zaposlenih
    • Konsolidacija sajtova
    • Sigurnost i integritet
    • Jednostavni su za upotrebu. Lako ih je postaviti, pokrenuti i upravljati njima
    • Pouzdana serverska platforma dizajnirana za obavljanje velikog broja usluga sa minimalnim zastojem
    • Moćna i brza pretraga
    • Skalabilna infrastruktura
    • 100% prilagodljiv dizajn

    Povežite svoje zaposlene sa njihovim projektima, kolegama, poslovnim alatima i znanjem kompanije na jednom mestu. Povećajte im produktivnost i olakšajte im život pomoću obaveštenja, objedinjena pretraga, video konferencije i još mnogo toga.

  • E-library modul

    E-Biblioteka® je najjednostavnije i najefikasnije rešenje za poboljšanje lične efikasnosti i veština vaših zaposlenih.

    Jasna, lepo dizajnirana i jednostavna za korišćenje; pomaže zaposlenima da dođu do korisnog sadržaja. Zaposleni za svega nekoliko sekundi mogu pronaći, čitati ili preuzeti knjige koje su im potrebne. Aplikacija je veoma pregledna i laka za korišćenje.

    PREUZMI BROŠURU
  • Books modul

    Za razliku od E-Library modula, Books modul omogućava zaposlenima i rezervaciju i fizičko iznajmljivanje knjiga iz kompanijske biblioteke. Ovaj modul je posebno interesantan kompanijama koje obiluju stručnom literaturom koja može pomoći zaposlenima u svakodnevnom radu, kao i na polju ličnog i profesionalnog usavršavanja.
    Aplikacija pored pretrage i pregleda dostupnih knjiga iz biblioteke, omogućava rezervaciju knjiga i obaveštavanje o dostupnosti ukoliko je knjiga u tom momentu na korišćenju. Zaposleni mogu da ocenjuju knjige i ostavljaju komentare za konkretnu knjigu, kako bi kolegama preneli svoje mišljenje.

    Korisna opcija je i notifikacija kao podsetnik zaposlenom koju dobija kao podsetnik kada knjigu ne vrati na vreme.

  • Smart New Content Notifikator

    Smart New Content Notifikator je aplikacija koja obaveštava zaposlene o raznovrsnim novim sadržajima koji su kreirani na korporativnom portalu.

    Rešenje će uštedeti vreme i energiju koju bi zaposleni utrošili na manuelnu pretragu svih promena koje su nastale na portalu.

    Jednostavna je za upotrebu, navigaciju i dozvoljava vam da kreirate posebno definisana obaveštenja za svakog zaposlenog ponaosob.

    PREUZMI BROŠURU
  • Knowledge Base modul

    Vrlo korisna stvar je kad na jednom mestu možete pronaći sve informacije koje Vas interesuju na određenu temu. Upravo to možete imati preko modula Knowledge Base. Jednostavnim odabirom pojma koji Vas interesuje, moći ćete da pregledate sadržaj i dokumenta koji se odnosi na željenu temu, a koji mogu biti u vidu članaka, fotografija, video materijala, linkova…

  • Mentoring Hub

    Mentorstvo u osnovi garantuje mladim poslovnim ljudima da postoji neko ko brine o njima, uverava ih da nisu sami u rešavanju svakodnevnih profesionalnih izazova i čini da se osećaju kao da su važni. Istraživanje potvrđuje da kvalitetni mentorski odnosi imaju snažne pozitivne efekte na mlade poslovne ljude u raznim ličnim, akademskim i profesionalnim situacijama. Na kraju, mentorstvo povezuje mladu osobu sa ličnim rastom i razvojem, kao i sa socijalnim i ekonomskim mogućnostima.

    Upravo iz svih navedenih razloga, ovaj modul je izuzetno vredan za zajednicu kompanije. Putem ove aplikacije, možete postati mentor ili dobiti svog mentora. U svakom momentu možete pogledati kvalitetnu bazu Uspešnih priča i podeljenih iskustava kolega.

  • Special Leave & Vacation Planner

    Planiranje odmora i specijalnih odsustva za zaposlene može biti lako ako koristite prave alate i strategije. Ovaj modul pojednostavljuje i olakšava proces podnošenja zahteva za odsustvo, postupak odobravanja/odbijanja zahteva i omogućava Vam pametno donošenje odluka.

    Kroz povezane i automatizovane procese i pregledne kalendare, skratićete vreme koje ste do sad trošili na ovu aktivnost. Ovaj modu za planiranje odmora takođe čuva istoriju odlaska zaposlenih, tako da nema potrebe da se vodi evidencija na papiru.

    Vaši zaposleni će biti u mogućnosti da pristupe svojim ličnim datotekama na bilo kom uređaju kako bi zatražili odmor i više neće morati da sastavljaju e-mail poruke kada žele da pošalju zahtev za odsustvo.

  • Business Trip App

    Preko modula Business Trip, zaposleni mogu podneti zahtev za odobravanje poslovnog puta i budžeta za isti. Prema strukturi organizacije, zahtev se automatski raspoređuje i može biti odobren ili odbijen od strane nadređenog.

    Prilikom odobravanja, automatizovano se generiše rešenje u pdf formatu čime se štedi vreme i energija zaposlenih, i raspoređuje se svim relevantnim službama u organizaciji, kao i zaposlenom koji je podneo zahtev za poslovno putovanje.

  • Birthday/Anniversary reminder

    Modul podsetnik za rođendane i godišnjice je javno dostupan svim zaposlenima putem Intranet portala. Neka Vaši zaposleni znaju da mislite na njih! Ne propuštajte priliku da čestitate rođendan ili godišnjicu kolegi i tako mu pokažete da Vam je stalo do njih.

    Iz prakse znamo da je ovaj modul veoma koristan i da utiče na pozitivan socijalni aspekt među zaposlenima u organizaciji.

REFERENCE

KONTAKT