Proizvodi

Elektronska pisarnica

Elpis

Elektronska pisarnica

sa arhivskom knjigom

ZAŠTO SU SVI

ZADOVOLJNI SA

ELPIS PISARNICOM

SMART Noventiq Company

Elpis nudi vrhunsko rešenje za digitalizaciju i automatizaciju dokumentacije. Naša elektronska pisarnica omogućava efikasno kreiranje i upravljanje arhivskom knjigom, smanjujući troškove i prostor. Sa lokalizacijom na srpski jezik i sigurnim pristupom, garantujemo potpunu kontrolu i zaštitu dokumenata, i omogućavamo višekorisnički rad sa centralnom bazom podataka. Izaberite Elpis za superiornu organizaciju i uštedu vremena!

Pored toga, Elpis se odlikuje intuitivnim korisničkim interfejsom koji olakšava upotrebu i osobama bez prethodnog tehničkog znanja. Naša platforma je skalabilna i može se prilagoditi potrebama preduzeća svih veličina, od malih firmi do velikih korporacija. Uz redovna ažuriranja i posvećeni tim za podršku, uvek možete računati na najnovije funkcionalnosti i brzu pomoć kada vam je potrebna. Sa Elpisom, transformacija vaše dokumentacije u digitalno doba nikada nije bila jednostavnija i sigurnija!

SMART prednosti

elektronske pisarnice Elpis

CENTRALNA BAZA
DOKUMENTACIJE I INFORMACIJA

Optimizacija operacija podrazumeva strateško poboljšanje procesa kako bi se postigla maksimalna efikasnost, smanjenje troškova i poboljšanje ukupne produktivnosti. Ovaj proces uključuje analizu postojećih radnih tokova, identifikaciju područja gde postoji gubitak resursa ili vreme, i implementaciju inovacija i tehnologija koje mogu poboljšati učinak.


VIŠEKORISNIČKO ISKUSTVO

Jedan od ključnih koraka ka povećanju efektivnosti je identifikacija glavnih prepreka u radnom toku koje usporavaju proizvodnju ili dovode do grešaka. Nakon što se ove prepreke otkriju, sledeće korake uključuju optimizaciju radnih procesa, smanjenje birokratije i eliminisanje suvišnih koraka. Fokus je na stvaranju sistematskog pristupa koji omogućava zaposlenima da budu produktivniji uz manje napora.


PRISTUP PREKO WEB PRETRAŽIVAČA

Kreiranje arhivske knjige na klik predstavlja revolucionarni pristup u upravljanju dokumentacijom, omogućavajući organizacijama da brzo i jednostavno generišu i održavaju sveobuhvatne zapise. Ovaj metod eliminiše potrebu za ručnim unosom podataka, smanjuje mogućnost grešaka i značajno ubrzava ceo proces arhiviranja.


DOSTUPNOST I ČITLJIVOST
ARHIVIRANIH PODATAKA ZAKONOM
PREDVIĐENOM ROKU

Intuitivni rad u okviru poslovnih procesa odnosi se na korišćenje sistema i alata koji su jednostavni za upotrebu, omogućavajući zaposlenima da se bez poteškoća orijentišu i izvršavaju svoje zadatke. Ovi sistemi su dizajnirani sa korisnikom u centru pažnje, pružajući pristupačan i prijatan korisnički doživljaj.


BRZA I NAPREDNA PRETRAGA

Brza i bezbedna pretraga podrazumeva efikasan pristup informacijama dok se istovremeno štiti njihova integritet i sigurnost. Ovaj proces omogućava korisnicima da munjevito pronađu potrebne podatke putem jednostavnih ključnih reči ili naprednih filtera, bez odlaganja i nepotrebnog čekanja.


BRZINA DELJENJA INFORMACIJA

Brza i bezbedna pretraga podrazumeva efikasan pristup informacijama dok se istovremeno štiti njihova integritet i sigurnost. Ovaj proces omogućava korisnicima da munjevito pronađu potrebne podatke putem jednostavnih ključnih reči ili naprednih filtera, bez odlaganja i nepotrebnog čekanja.


BEZBEDAN I OGRANIČEN PRISTUP
DOKUMENTIMA

Brza i bezbedna pretraga podrazumeva efikasan pristup informacijama dok se istovremeno štiti njihova integritet i sigurnost. Ovaj proces omogućava korisnicima da munjevito pronađu potrebne podatke putem jednostavnih ključnih reči ili naprednih filtera, bez odlaganja i nepotrebnog čekanja.

ZAGARANTOVANA EFIKASNOST

  • Višekorisnički i višelokacijski rad
  • Centralna baza dokumentacije i informacija
  • Ušteda vremena obrade i pronalaženja dokumenata
  • Email notifikacije o zavedenim elementima

BEZBEDNOST NA SVAKOM KORAKU

  • Ovlašćeni pristup i brza pretraga
  • Potpuni nadzor nad dokumentima
  • Zaštita od uništenja i zloupotrebe dokumenata

UŠTEDE I PREDNOSTI

  • Smanjenje troškova štampe
  • Smanjenje arhivskog prostora
  • Lokalizacija na srpski jezik (ćirilica i latinica)


Moduli i funkcionalnosti

elektronske pisarnice Elpis

Moduli i funkcionalnosti sistema predstavljaju srž njegove sposobnosti da se prilagodi specifičnim potrebama korisnika, pružajući im robustan alat za efikasno upravljanje poslovnim procesima. Svaki modul je dizajniran da obuhvati određeni aspekt poslovanja, omogućavajući detaljnu kontrolu i nadzor nad svim operacijama. Na primer, modul za upravljanje dokumentima omogućava korisnicima jednostavno arhiviranje, organizaciju i pretragu ključnih informacija, dok modul za automatizaciju procesa pomaže u smanjenju manuelnog rada, ubrzavanju tokova rada i povećanju produktivnosti.

  • Modul za zaposlene (prijem predmeta, pretraga dokumenata)
  • Pisarnica (zavođenje predmeta, pretrage, evidencije)
  • Delovodnik (dodavanje brojeva, pretraga, izmena)
  • Interna dostavna knjiga
  • Arhivska kniga (kreiranje i upravljanje arhivskom knjigom)
  • Popis akata

Povećajte produktivnost rada sa

elektronskom pisarnicom

Elektronska pisarnica
Elpis

Zajedno kodiramo snove, priključi se sada!

Preuzmi brošuru

kontaktirajte nas • kontaktirajte nas •
avatar

SMART

KOMPANIJA ZA KOMPLETNA


SOFTVERSKA REŠENJA

Futoška 86


21000 Novi Sad, Srbija

office@smart.rs

+381 65 4728 200

+381 21 4728 200

RADNO VREME
08 – 16h

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.